|
زَمِ ستان
|
سلام دنیا!هرچی فکر میکنم می بینم همه چی روبراهه.کار ندارم که دارم. تازه کاری که بهش علاقه هم دارم. دربند پست و مقام هم که نیستم تازه اگه باشمم که هعی به اندازه ی خودم دارم. حقوقم که مکفی نیس اونم که هست . تنمم که سالمه .نون و دونمم آماده! اِممم! می مونه یه درد بی درمان به نام عشق که خیلی وقته آردش رو بیختم و الکشم اویختم.دوستامم که بد نیستن ، خانواده مم که خوبن خب! آرزویی هم که ندارم. نه اینکه نداشته باشم ولی عملی نیمشه. مثلا یه سفر برم ماه !با اینحال اگه همینم عملی بشه هیچ توفیری نداره.
در این لحظه و با همه ی داشته ها و یوخته نداشته هام
هووی دنیا وایسا ! من میخام پیاده شم!هوووی! مگه با تو نیستم؟!!!
آخرش خود خواسته پیاده می شم و چارچرخت پنچره ها! ببین کی گفتم :)
خاک تو سرت دنیا!که اینقده زبون نفهمی
الان چند وقته که میخوام بفهمم آیا فقط اضافه کار من زیاد شده یا همه شامل این افزایش شدن. اما به دو دلیل این موضوع رو به روی هیشکی نمیارم. اول اینکه ممکنه فقط من و چنتایی دیگه مشمول این افزایش شده باشیم و فهمیدنش صدای بقیه رو هم درمیاره. دوم اینکه دوست نداشتم که مستقیماً این سوال رو از بالادستیا بپرسم. امروز از اختلاف پیش امده بین آقای ط و آقای الف سر تنبل بازیای الف و شاکی بودن آقای ط و رودربایسیش با الف و دردودل کردنش با من استفاده که نه ، سواستفاده نموده و گفتم آقای ط ! به رئیس بگید نمیشه که یه عده ای بیشترکارکنن و اضاف کار همه یکی باشه . صدای بقیه هم درآمده. یا اضاف کارا رو تغییر بدید یا همه رو مجبور کنین یکسان کار کنن و آقای ط هم که این سیاست را پسندیده بود ، به اتاق رئیس رفت و ...
اینجوری بود که فهمیدم آقای رئیس قسم یاد کرده که با سند و مدرک حاضره نشون بده که به این امر توجه داره و اضاف کار بر حسب کارکرد افراد کم و زیاد شده .
حالا این آقایون جهان سومی وطنی هی بگن زنا ناقص العقلن! ناقص العقل خودتونین ! خودتون!
نامه ، تمیر ، پست و پست چی به دلم نمی نشیند وقتی دیگر تو نیستی . آسمان ابری و نم نم باران را بی تو در این دنیا دوست ندارم. تکیه کلامت " بد جنس خطرناک" را کجای دلم بگذارم؟ دوست جان ! خواهری که خیلی دوستم داشتی !،خبر رفتنت آتش به جانم زده !
خاطرت هست همیشه به یادم می آوردی که دوستیمان با صبح بخیر شروع شده، دوست جان ! صبحت و صبحهایت در آن دنیا بخیر!
آن یارکزو خانه ما جای پری بود /سرتاقدمش چون پری از عیب بری بود
از چنگ منش اختر بد مهر بدر برد/ آری چه کنم فتنه دور قمری بود